ماسک مو

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

مقدمه

ماسک مو

همانگونه که مستحضرید امروزه محافظت از مو در بین تمامی سنین به عنوان یک مسئله خیلی مهم تبدیل شده است به طوری که بسیاری از جوانان در این زمینه حساسیت‌های زیادی به خرج می‌دهند و از انواع گوناگون مواد آرایشی و بهداشتی

استفاده می نمایند.لذا به شما پیشنهاد می شود که از ماسک مو جهت سالم نگه داشتن و به روز بودن موی خود و همچنین جذابیت و افزایش اعتماد به نفس خویش استفاده نمایید.


ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

در بعضی از اوقات پیش می آید که موهای شما برای صاف شدن و خوش حالت شدن به محصولی بالاتر از محصولات روتین احتیاج دارد.

در واقع شما جهت جلوگیری از آسیب و صدمات احتمالی مو در رابطه با صاف کردن و شانه زدن به یک محصول متفاوت تری در مقایسه با شامپو احتیاج دارید.

به شما توصیه می شود از ماسک مو که تقریباً یک ماده نرم کننده ی بسیار قوی می باشد استفاده نمایید،این متریال شامل مواد مغذی مورد نیاز مو جهت ترمیم و جلوگیری از صدمه به مو می باشد،موادی مانند روغن‌های طبیعی..

در کل ماسک مو موادی پر کاربرد و قوی برای موهای شما از تمامی لحاظ محسوب می شود. شما برای استفاده از ماسک مو باید مواد را به مدت زمان ۳ دقیقه روی موهای خود بگذارید و بعد از آن بشویید ضمنا می توانید ماسک را در شب بر موهای

خود بزنید و صبح زود آبکشی نمایید،به این نکته نیز توجه کنید که استفاده از ماسک مو همیشه بعد از اعمال شامپو و آبکشی مو توصیه می شود.

استفاده از ماسک مو برای کسانی که موهای سالم دارند نیز قابل توجه می باشد چرا که در شرایط گوناگون موهایشان دچار کم آبی،خشکی و آسیب می شود.


نحوه عملکرد ماسک مو

ماسک مو

همواره به منظور داشتن موهای خوش فرم و سالم باید به تقویت موها پرداخت. در واقع آنچه که به منظور تغذیه و رشد موها مورد استفاده قرار می گیرد فقط بخشی از مواد لازم را تامین می نماید بنابراین استفاده از ماسک‌های تقویت کننده نیز توصیه می شود در واقع این ماسک‌ها هستند که مواد مورد نیاز مو را تامین می نماید.

تناسب جنس موها درگزینش نوع ماسک مو:

شما به منظور انتخاب یک ماسک خوب به منظور شادابی و لطافت موهای تان باید نوع و چگونگی موهای خود را به خوبی بشناسید. مثلاً موهای چرب، صاف، زبر،خشک و غیره در چگونگی گزینش ماسک مو موثر خواهد بود.

در صورتی که شما مواد را اشتباهی و نا متناسب با مو‌های خود استفاده نمایید موهای شما دچار آسیب و ریزش می گردد.

در بررسی‌های اخیر نشان می دهد که ماسک مو نیز همانند ماسک صورت جهت آبرسانی و لطافت مو‌ها مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید در کنار مسکن موهای آماده شده یک کارخانه‌ای ماسک مورد نظر خویش را به طور سنتی در خانه

تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فواید استفاده از ماسک مو؟

ماسک مو

امروزه در مراحل محافظت و آرایش مو از ماسک موهای شیمیایی استفاده می کنند.

این ماسک‌ها دارای مواد مغذی و ویتامین هایی همچون ویتامین A, امگا ۳, مواد معدنی و غیره می باشد. در صورتی که تارهای مو ظریف و نازک شده و شکننده باشند از ماسک‌های تقویت کننده مو دنیز می توان استفاده نمود.

از خصوصیات بارز ماست را می توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد.

این ماسک‌ها می توانند به عنوان تقویت کننده ی مو، نرم و لطیف کننده مو، ترمیم و بازسازی مو، درخشان کننده مو،مورد استفاده قرار بگیرند.

شناخت انواع ماسک مو:

ماسک مو

در واقع ماسک مو در گونه‌های متفاوتی تولید می شود که هر کدام از آنها در زمینه‌های خاصی از مو کاربرد دارند. بنابراین ماسک برای موهای خیلی خشک،خیلی چرب و هر جور مو با هر جنسی موجود می باشد.

موهای رنگ شده نیز می تواند ماسک‌های خاص خود را به منظور ترمیم و جلوگیری از آسیب استفاده نماید. بعضی از نمونه‌های ماسک، موهای شما را دارای حجم زیادی می کنند.

ماسک‌های دارای پروتئین که به تقویت و رشد موهای شما کمک می کند نیزدر بازار موجود می باشد.

پن ماسک جلبک دریایی چیست؟

شما می توانید جهت داشتن پوستی نرم و لطیف و مرطوب ماسک جلبک دریایی فلویو استفاده نمایید.

این محصول دارای ترکیبات متنوعی است که باعث لایه برداری پوست می گردد، همچنین یک رطوبت رسانی کاملاً عمیق به پوست شما خواهد بخشید. ترکیبات اصلی این محصول شامل موارد زیر است:

خاک رس سفید

سالیسیلیک اسید

کلد کرم

اسید آزلائیک

اسپیرولینا

مهم ترین تفاوت میان پن ماسک جلبک دریایی و صابون چیست؟

دقت داشته باشید که تن ماسک جلبک دریایی به عنوان یک شوینده معرفی می گردد که بسیار مشابه با صابون هستند و چگونه می توان گفت یک نسل به روزتر صابون‌ها می باشد از جمله مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میانه ماسک جلبک دریایی و

صابون موجود است می توان به ph آنان اشاره نمود که برای صابون‌ها یکسان نمی باشد و توجه داشته باشید که ویژگی اسیدیته دارد.

به طور کلی صابون‌ها از ph بسیار بالا و قلیایی برخوردار می باشند و به منظور شستشوی پوست صورت گزینه مناسبی به حساب نمی آید ؛ از این رو موجب آسیب رسانی به پوست شما خواهد شد اما پن ماسک جلبک دریایی با پوست سازگاری

پیدا کرده و همین باعث می گردد تا برای شستشوی صورت مناسب باشد.

مهم ترین مزایای مرتبط با پن ماسک جلبک دریایی

• لایه برداری ملایم
• غیر صابونی
• هایپو آلرژنیک
• رطوبت رسان قوی
• حاوی اسید آزلائیک
• حاوی خاک رس سفید
• حاوی سالیسیلیک اسید

روش مصرف:

برای مصرف بهترین ماسک جلبک دریایی پوست خویش را خیس نموده و پس از آن محصول را در میان دستان خود قرار دهید و پس از آن کف تولید کنید، در نهایت کف موجود را بر روی پوست صورت یا بدن بگذارید و به صورت دورانی خیلی آرام آن را ماساژ داده تا چربی‌ها و آلودگی هایی که بر پوست شما موجود است از بین بروند ؛ در نتیجه با استفاده از آب ولرم پوست خود را آبکشی کنید.

شربت ایمیونس چیست؟

شربت ایمیونس به عنوان یک داروی تقویتی برای سیستم ایمنی به شمار می‌ رود. به طور کلی شربت ایمیونس حاوی آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد که این مواد کمک زیادی به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن هر شخصی می کند.
از مهمترین کاربردی که شربت ایمیونس با آنتی اکسیدان دارد این است که با مولکول‌های مضر بدن تا حد زیادی مبارزه نموده و موجب از بین بردن آن‌ها خواهد شد.

معرفی شربت ایمیونس

ممکن است شما هم این مسئله را بدانید که با زیاد شدن انواع مولکول‌های مضر در بدن آسیب‌های جدی به اندام‌های بدن وارد خواهد شد ؛ از این رو ممکن است افراد دچار سرطان شوند لذا استفاده کردن از شربت ایمیونس منجر به پیشگیری

سرطان خواهد شد و از سوی دیگر در صورتی که بدن فرد دچار کمبود ریز مغذی‌های سودمند بدن شده باشد، در نتیجه این شربت قادر خواهد بود تا به عنوان یک منبع کاملاً مفید به منظور جبران این کمبود‌ها به حساب آید.

از مضرات دیگر کمبود آنتی اکسیدان‌ها در بدن ممکن است ایجاد اختلال در سیستم ایمنی بدن باشد که باعث می شود حساسیت و ضعف بیشتر بدن در برابر عفونت‌های زیاد روی دهد.